E-BOK: 7 tips i Microsoft Word - slik blir du en superbruker

Uansett stilling, bransje og virksomhet - du kjenner garantert til Microsofts dokumentapp Word.

  • Lær deg å lage strukturte, flotte dokumenter

  • Bilder, tekst, grafikk, funksjoner og form

  • Effektiviser arbeidet ditt med smarte løsninger

Få tilsendt e-boken rett til din e-post ved å skrive din e-post rett under.

 
 

7 kjappe fakta om Microsoft Word

  1. Microsoft Word ble først utviklet av Charles Simony, Paul Allen, Bill Gates og Richard Brodie i 1983 under navnet “Multi-Tool Word”

  2. Den første versjonen av Word for Windows ble lansert i 1989 som en del av Microsoft Office-pakken

  3. Word er den mest populære dokumentsoftwaren på markedet

  4. I tillegg til tekstbehandling har Microsoft Word utviklet seg til å inkludere funksjoner som stavekontroll, grammatikkontroll og maler som skal hjelpe deg med å lage dokumentene du ønsker

  5. I moderne versjoner av Microsoft Word har du tilgang på sanntidssamarbeid, slik at flere brukere kan redigere det samme dokumentet samtidig. Dette er nyttig når teamet ditt jobber sammen på prosjekter.

  6. Med automatisk lagring i Microsoft Word unngår du tap av arbeid dersom noe skulle skje, eller du glemmer å lagre før du lukker dokumentet.

  7. Microsoft Word støtter bruk av makroer: Enserie med kommandoer og handlinger som kan bli utført automatisk. Slik kan du automatisere gjentakende oppgaver, og tilpasse Word til dine spesifikke behov.

 

Samarbeidspartner med Microsoft

Som leverandører av Microsoft 365 og med signert Microsoft Partner Pledge kan vi programmene, funksjonene og mulighetene ved Microsoft 365.

Er du nysgjerrig på om Microsoft 365 er noe for deg? Eller har du det allerede, og ønsker å utnytte det bedre? Da er vi riktige mennesker å snakke med. Trykk på knappen under, så finner vi mulighetene sammen.

western europe partner pledge
Forrige
Forrige

12 tips og triks i Google Workspace

Neste
Neste

10 Tips i Teams - jobb smartere med Microsoft Teams