Nye Adobe Acrobat Studio: håndtering av dokumenter blir enda enklere (og smartere)
Effektiviser måten du og teamet ditt jobber med digital dokumenthåndtering. Med nye Adobe Acrobat Studio får du et smart PDF-verktøy som kombinerer verdifull assistanse fra kunstig intelligens (KI) og kreative løsninger med Adobe Express.
Dette er en gladnyhet for alle som jobber med dokumenter og innholdsproduksjon – så gjør deg klar for å jobbe smartere og mer effektivt.
Hva er inkludert i Adobe Acrobat Studio?
Adobe Acrobat Studio er en alt-i-ett plattform som gir deg muligheten til å jobbe smartere med dokumenter, selvstendig eller i samarbeid med andre. I tillegg til Adobe Acrobat Pro får du tilgang til:
Acrobat AI Assistant
Adobe Express Premium
Les videre for å bli bedre kjent med den nye funksjonene Adobe Acrobat Studio kan tilby.
Hva er PDF Spaces?
PDF Spaces* er en av de mest innovative funksjonene i Acrobat Studio. Her kan du opprette et kunnskapsbibliotek med viktige filer og linker, så alt er lett tilgjengelig og kan oppdateres ved behov. Du kan også bruke en KI-assistent til å enklere få innsikt, oppsummeringer og svar på spørsmål basert på innholdet i dokumentene dine. Dette er perfekt for kontrakter, rapporter og prosjektdokumenter.
Og det er ikke alt, for du kan tilpasse KI-assistenten etter behovene dine. Velg mellom en forhåndsbygget rolle, som for eksempel en analytiker, eller skreddersy din egen. Ved å gjøre dette kan du få mer relevante tilbakemeldinger og svar som er tilrettelagt nettopp den informasjonen du er ute etter. Ganske smart, ikke sant?
*PDF Spaces er for øyeblikket kun tilgjengelig på engelsk, men flere språk vil bli tilgjengelig etter hvert.
Hva er Adobe Express?
Adobe Express lar deg enkelt ta innholdsproduksjonen til et nytt nivå. Med denne integrasjonen kan du lage visuelt innhold som presentasjoner, flyers og innlegg til sosiale medier – enten fra bunn av eller ved hjelp av tilgjengelige maler. Dette er en enkel plattform å bruke, så her trenger du ikke mye kjennskap til andre Adobe-programmer for å produsere godt innhold.
Samarbeid og versjonskontroll
En annen smart egenskap til Acrobat Studio er at den tilbyr sentralisert dokumenttilgang. Dette betyr at teamet ditt kan kommentere, redigere og dele dokumenter i sanntid. Så her er det bare å si farvel til e-postkaos og filversjoner som forsvinner i overfylte mapper.
Med automatisk versjonskontroll har du oversikt over hva og hvem som gjør endringer eller gir en tilbakemelding på dokumentene dere jobber med. Og skal det vise seg at dere ender opp med to versjoner, så kan du bruke Compare files til å enkelt sammenligne versjonene for å identifisere mulige endringer.
Kan man kontrollere tilgangen til PDF-ene man produserer?
Ja, du kan beskytte PDF-ene dine ved bruk av funksjoner som passordbeskyttelse, kryptering og tilgangskontroll. Dette gir deg full kontroll over hvem som kan redigere, kopiere, eller printe ut dine dokumenter.
Forenklet hverdag med e-signatur
Med Acrobat Studio så har du tilgang til verdifulle PDF-egenskaper som for eksempel et innebygd e-signaturverktøy som lar deg enkelt signere digitale dokumenter. Dersom det er flere parter som du trenger en signatur fra, så har du full oversikt over hvilke signaturer du har mottatt og hvem som mangler. Dette er spesielt kjekt å ha dersom du jobber mye med kontrakter.
Kan Acrobat Studio integreres med andre verktøy?
Ja, absolutt. Acrobat Studio fungere sømløst med både Google Drive, Dropbox, Microsoft 365 og Box. Dette gjør det enkelt å åpne, samarbeide og lagre dokumenter direkte fra de verktøyene du og teamet ditt allerede bruker.
Hvem passer Acrobat Studio for?
Acrobat Studio passer spesielt godt for:
Små og mellomstore bedrifter som ønsker å effektivisere digitalt dokumentarbeid
Team som jobber med innholdsproduksjon, rapportering og prosjektstyring
Bedrifter og organisasjoner som trenger sikker og tilgjengelig dokumenthåndtering med e-signaturer
Enkel administrasjon av lisenser via Garnes Data
Det er spesielt tre fordeler ved å flytte Adobelisensene til oss i garnes Data, og de er:
Du slipper å bruke tid til den administrative biten. Oppgaven med å fornye lisensene dine* tar vi oss av, slik at du er sikker på at du alltid har tilgang til de programmene du trenger for å gjøre jobben din.
Du får tilgang til Advanced Support. Gjennom oss slipper du å kontakte kundesenteret til Adobe, og får heller direkte hjelp med spørsmål og problemer så du kommer deg raskt tilbake til prosjektene dine.
Du trenger kun å registrere oss som administrator. Deretter tar vi av oss resten. Oppsigelsestiden avhenger av din bindingstid og tidspunkt for kjøp av lisensene.
*Som bruker av Adobe er du selv juridisk ansvarlig for å oppfylle kravene i lisensverket hos Adobe. Adobe utfører årlig sjekk av dette.
Forhåndsbestill Acrobat Pro
Adobe Acrobat Pro blir tilgjengelig i løpet av høsten 2025. Garnes Data har lang erfaring med Adobe, og hjelper deg med å ha alt på stell slik at du heller kan bruke tiden på egne prosjekter. Snakk med vår spesialist Trygve eller en av våre dyktige IT-rådgivere på hjelp@garnesdata.no eller fyll ut skjema under.